close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד להפוך לאשת עסקים מוצלחת

מערכת שורשכה תשרי, תשפ24/10/2019

מהם השלבים הנכונים להפוך לאשת עסקים מוצלחת?

תגיות:
ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, אמר בשנת 2015 כי מחצית מאנשי הקבינט הן נשים כיוון שאנחנו בשנת 2015. תפיסה זו היא בריאה, חיובית, אך בישראל של שנת 2020 היא עדיין לא באה לידי ביטוי באופן טבעי. על מנת להיות אשת עסקים עלייך להתמודד עם לא מעט מבטים מהסביבה ולא פעם קשיים שלא בטוח שגברים היו נתקלים בהם באותה המידה.

מה זה אשת עסקים מוצלחת?
המונח אשת עסקים מוצלחת ניתן למדידה אך באותו הזמן הוא אישי. כל אחת יכולה להחליט מהי הצלחה עבורה ובהתאם לבחון אם היא הצליחה לעמוד בסטנדרטים שלה או לא. באותו הזמן, ישנן מספר נקודות אשר יכולות
להאיר על ההצלחה, בהן: עסק שפועל למשך יותר מ-5 שנים, הצלחה כלכלית המתבטאת בתזרים מזומנים קבוע, הנאה מההישגים וישנה גם תפיסה חברתית אשר יכולה לקבוע אם אכן הצלחת להגיע אל המטרה או לא.

הצעדים שיהפכו אותך לאשת עסקים מוצלחת
לאחר שבחנו בקצרה מה זה אומר להצליח, ננסה לתרגם זאת למעשים ונמליץ לך על חמישה צעדים שיוכלו להפוך גם אותך לאשת עסקים מצליחה.

1. פעלי בתחום שאת מרגישה שמרתק אותך
התשוקה היא גורם משמעותי לכל מי שרוצה להצליח ואין זה משנה אם מדובר בגבר או אישה. לעבוד בלי ליהנות מהדרך, בלי להרגיש חיבור לתחום, אומר שלכל אורך הדרך יהיה ניתוק מסוים. לכן, אם החלטת לסלול לעצמך את מסלול ההצלחה, הפעולה הראשונה שמומלץ לבצע היא לבחון מה מעניין אותך, מה מושך אותך ומה היית רוצה לשנות מסביבך.

2. הקיפי עצמך באנשים תומכים
גם הטיפ הזה מתאים לנשות ואנשי עסקים. אנשים מסביב יכולים לנסות "להקטין". להעיר הערות, להסביר למה מה שתכננת לעשות לא יצליח. את הקולות הללו עלייך להשתיק ולהחליף, ככל הניתן בתמיכה. אם אין מסביבך אנשים שתומכים בכיוון שלך, את לא חייבת לשתף אותם בפעילות שלך אלא למצוא סביבה אחרת לשיתוף, כמו קבוצות נטוורקינג וקבוצות אחרות מתאימות.

3. התמקצעי בדיוק במה שיעזור לך לגדול
גם אם כבר סיימת את התואר, כדאי להתמקצע באופן ספציפי במה שיעזור לך לגדול ולהיות טובה יותר בתחום. הלימודים לא חייבים להיות אקדמאיים ולהסתיים בתואר. כדי להיות אשת עסקים מצליחה את צריכה להבין מה את עושה ולשמחתך הידע היום זמין יותר מאי פעם.

4. הכיני לעצמך תוכנית עבודה
תוכנית עבודה תעזור לך לדעת מה המטרות שלך וכיצד תוכלי להגשים אותם. היא תעזור לך להפוך לאשת עסקים מוצלחת כיוון שיהיה לך כיוון. בתוכנית תוכלי להכניס את הצעדים שלך, האנשים שאת צריכה להיות איתם בקשר כדי להגיע למטרה, פעולות שאת מתכננת לעשות ולימודים שאת רוצה להשלים. התוכנית יכולה להיות מפורטת מאד אך תמיד כדאי לזכור שיכול להיות שתצטרכי גם להכניס בה שינויים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה